• مینی روید | دانلود رایگان بازی و برنامه اندروید
آموزش حذف اکانت اینستاگرام

آموزش حذف اکانت اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی بین کاربران ایرانی است که کاربران آن روزانه زمان بسیاری را صرف مشاهده و به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها در این شبکه اجتماعی میکنند؛ اما شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به دلایل مختلف تصمیم به حذف اکانت اینستاگرام خود گرفته باشید. در این مقاله به صورت قدم به قدم به شما نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام را نشان میدهم.

قبل از حذف اکانت اینستاگرام خود دقت داشته باشید که :

1. با حذف کردن اکانت اینستاگرام، کلیه داده‌های حساب کاربری اعم از تصاویر، ویدئوها، کامنت ها، لایک ها، فالوورها و پیام های دایرکت از بین خواهند رفت و دیگر قابل بازیابی نخواهند بود.

2. پس از حذف اکانت، نه شما و نه هیچ کس دیگر قادر به ساخت اکانتی با همان نام کاربری نخواهد بود.

3. پس از حذف اکانت، امکان ساخت اکانت جدید با آدرس ایمیل اکانت حذف شده وجود ندارد؛ پس اگر احتمال می دهید در آینده از این آدرس ایمیل برای ساخت مجدد اکانت استفاده خواهید کرد، به پروفایل خود رفته و در قسمت Edit Profile، ایمیل خود را حذف یا تغییر (میتوانید یک ایمیل الکی وارد کنید) دهید.

قدم اول : ورود به بخش حذف اکانت سایت اینستاگرام

به طور پیش فرض امکان دیلیت اکانت از طریق برنامه اینستاگرام وجود ندارد و اینکار تنها از طریق سایت رسمی اینستاگرام امکان پذیر است؛ برای این منظور باید به این آدرس مراجعه نمایید.

حذف اکانت اینستاگرام

اگر از قبل وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام نشده باشید باید ابتدا نام کاربری و رمزعبور خود را وارد نمایید تا وارد اکانت خود شوید تا به صفحه ای که در تصویر فوق مشاهده میکنید منتقل شوید.

قدم دوم : علت دیلیت اکانت اینستاگرام

در صفحه ای که مشاهده میکنید، اینستاگرام از شما میخواهد دلیل حذف اکانت خود را از میان گزینه های موجود (در بخشی که با رنگ زرد در تصویر قبل نشان داده شده است) انتخاب نمایید. اگر حذف اکانت شما علت خاصی دارد، در صورت وجود آن علت در میان گزینه ها میتوانید آن را انتخاب نمایید در غیر این صورت کافی است گزینه Something else را انتخاب نمایید؛ سپس یک کادر برای وارد کردن رمزعبور همانند تصویر زیر ظاهر میشود که باید در آن رمزعبور اکانتتان را وارد کنید سپس بر روی دکمه قرمز رنگ Prementaly delet my account کلیک نمایید تا وارد مرحله بعد شوید.

علت دیلیت اکانت اینستاگرام

قدم آخر : تایید نهایی

پس از کلیک بر روی دکمه ذکر شده در مرحله قبل، پنجره ای مشابه تصویر زیر باز خواهد شد؛ در پنجره ای باز شده برای بار آخر از شما میپرسد آیا از حذف اکانت خود اطمینان دارید یا خیر؛ درصورتی که مایل به دیلیت اکانت بودید و پاسختان همچنان مثبت بود باید بر روی دکمه آبی رنگ با عنوان OK کلیک کنید و درغیر این صورت برای انصراف از اینکار بر روی دکمه سفید رنگ Cancel کلیک نمایید.

تایید حذف اکانت اینستاگرام

پس از تایید نهایی، به طور اتوماتیک از حساب کاربری خود خارج میشوید و صفحه ای همانند تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد که به شما خبر از حذف موفقیت آمیز اکانت شما میدهد.

دیلیت اکانت اینستاگرام

پس از مشاهده پیام فوق اکانت شما بلافاصله حذف نمیگردد و نام کاربری شما موقتاً به instagrammer تغییر خواهد کرد و پس از چند ساعت تا یک روز اکانت شما به طور کامل از بین خواهد رفت و دیگر هیچ اثری از آن در اینستاگرام وجود نخواهد داشت.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

دیدگاه کاربران


  • شاهین 4
    چهارشنبه 26 تیر 1398 - 08:43
    سلام بعد از دیلیت اکانت اینستاگرام هیچ راهی برای بازیابی اطلاعات وجود نداره ؟
    • نوید 5
      چهارشنبه 26 تیر 1398 - 08:48

      سلام دوست عزیز

      خیر، متاسفانه هیچ راهی برای بازیابی اطلاعات حساب کاربری بعد از دیلیت اکانت اینستاگرام وجود ندارد.

8 رای
5
  • بی نظیر
    100%
  • عالی
    0%
  • خوب
    0%
  • بد
    0%
  • افتضاح
    0%

نوید صیادی

نویسنده

نوید صیادی
درباره او
علاقمند به دنیای تکنولوژی